Design

Αν προσπαθούσαμε να περιγράψουμε αυτό που κάνουμε με μια λέξη, αυτή η λέξη είναι το design.

 

Το design είναι ανάγκη

Το design και πιο συγκεκριμένα το graphic design ή αλλιώς ο γραφιστικός σχεδιασμός της μορφής και του περιεχομένου ενός οπτικού μηνύματος, είναι το λειτουργικό εργαλείο κάθε χρήσιμης επικοινωνιακής προσπάθειας, το ουσιαστικό περιεχόμενο της διαφήμισης και κάθε άλλης μεθόδου προβολής, εμπορικής και μη, το καλοδουλεμένο αποτέλεσμα της εργασίας εξειδικευμένων επαγγελματιών. Είναι μια καθημερινή ανάγκη που μοιάζει με πολυτέλεια, είναι ο δείκτης του πολιτισμού και της επιτυχίας μας.

Το καλό design είναι επιτυχία!

Από τη σωστή επιλογή των γραμμάτων, τη νοήμονα επιλογή των εικόνων, τη συνειδητή χρήση των χρωμάτων, την καλή διαχείριση των μεγεθών στο χώρο και το χρόνο, την ισορροπημένη χρήση καινοτομικών και οικείων εικαστικών στοιχείων, τη μετουσίωση της Τέχνης σε χρηστικό, οπτικό μήνυμα και από την έρευνα που χρειάζονται όλα αυτά, δηλαδή, από το καλό design εξαρτάται η επιτυχία της επικοινωνίας.
Από το καλό design εξαρτάται η αποτελεσματική αξιοποίηση ενός λογοτύπου, μιας εταιρικής ταυτότητας, μιας συσκευασίας, ενός ενημερωτικού ή προωθητικού εντύπου, ενός εργαλείου πωλήσεων, μιας διαφημιστικής καταχώρησης, ενός διαδικτυακού τόπου, μιας θεατρικής αφίσας, ενός εξωφύλλου βιβλίου και τόσων άλλων επικοινωνιακών εργαλείων της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής.
Ο στόχος του καλού design δεν είναι το όμορφο αλλά το σωστό, το λειτουργικό, το αποτελεσματικό. Έτσι αξιοποιεί το ωραίο και το μετατρέπει σε μαζικό, αισθητικό πρότυπο. Αυτή είναι η προσφορά του στην κουλτούρα κάθε εποχής, σε κάθε κοινωνία.

Το καλό design είναι αποτέλεσμα καλής επιλογής!

Ως προϊόν υψηλής αξίας επαγγελματικής δουλειάς, το καλό design δεν προκύπτει ούτε από μια φαεινή ιδέα ούτε από το χειρισμό ενός προγράμματος υπολογιστή. Θέλει μελέτη, δοκιμές, ώρες προσεκτικής και ποιοτικής πνευματικής δουλειάς. Θέλει εκπαιδευμένους ανθρώπους που δεν σταματούν να ενημερώνονται και να μαθαίνουν ακόμα και όταν έχουν συγκεντρώσει πολλά χρόνια εμπειρίας. Θέλει, επίσης, καλή γνώση της πραγματικότητας, καλή αντίληψη των αναγκών και ενθουσιασμό για τον επικοινωνιακό στόχο.

 

Πηγή: www.gda.gr

Ελληνικά | English