Διαφημιστική καταχώρηση

Η διαφημιστική καταχώρηση έχει σκοπό να μεταδόσει ένα μήνυμα σε κάποιο στόχο προσπαθώντας να πληροφορήσει, να υπενθυμίσει ή να επηρεάσει και τελικά να δημιουργήσει μια σχέση επικοινωνίας.

Μια διαφήμιση, με την πρώτη λέξη, με την πρώτη εικόνα πρέπει να τραβήξει την προσοχή. Το επόμενο βήμα είναι να περάσει ένα έξυπνο και ενδιαφέρον μήνυμα που να προσελκύει τον καταναλωτή. Τέλος, πρέπει το περιεχόμενό της να είναι ουσιαστικό και να μετατρέπει το ενδιαφέρον του καταναλωτή σε επιθυμία.

Η δημιουργία μιας καταχώρησης είναι ικανότητα η οποία, παρά το γεγονός ότι προέρχεται από την έμπνευση, την γνώση και την τέχνη, δεν δημιουργείται από το μηδέν και είναι αποτέλεσμα μιας πολύ καλής εκπαίδευσης.

Η blink έχοντας αποκτήσει αυτή την ικανότητα, αναλαμβάνει την παραγωγή διαφημιστικών καταχωρήσεων, χρησιμοποιώντας σαν βασικά συστατικά την αμεσότητα, την πρωτοτυπία και τον επηρεασμό.

 

Καταχώρηση

Σε εφημερίδες, περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, κλαδικού ή ειδικού τύπου.

  • ολοσέλιδη

  • ημισέλιδη

  • 1/4 σελίδας

  • προσαρμογή σε νέα διάσταση

Ελληνικά | English