Υπαίθρια Επικοινωνία

Τα προϊόντα που αφορούν την υπαίθρια επικοινωνία παρουσιάζουν υψηλή "κυκλοφορία" (εμφάνιση ανά τεμάχιο) και το διαφημιστικό μήνυμα παρουσιάζει μεγάλη διάρκεια ζωής. Μια αφίσα συνήθως έχει χρονική διάρκεια από 1 έως και 4 εβδομάδες.

Το ατελιέ της blink γνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η υπαίθρια επικοινωνία και έχοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητές της σαν μέσο προβολής, σχεδιάζει και προτείνει μακέτες όπου το περιεχόμενό τους είναι συμπυκνωμένο και πολύ σύντομο (το μήνυμα πρέπει να έχει την έκταση μιας επικεφαλίδας) και η οπτική τους απεικόνιση είναι έντονη έτσι ώστε να προκαλείται το ενδιαφέρον.

 

  • αφίσα δρόμου

  • αφίσα στάσεων

  • αφίσα για "ρακέτα"

  • ντύσιμο οχήματος (αυτοκίνητο, λεωφορείο)

  • ντύσιμο κτιρίου

Ελληνικά | English